sobota 30. srpna 2014

Z nákupního košíku II.

Krásné brzké sobotní ráno! :) 

Nechci nikoho popichovat, a tak se raději nebudu ptát, jak si užíváte posledního volna a co plánujete podniknout s posledním prázdninovým víkendem...:)

Vlastně bych mohla všem ještě "školou povinným" i nepovinným žákům a studentům tiše závidět, že v září zasednou zase zpátky do lavic a třeba je ještě v životě nějaké prázdniny čekají :)
Možná se to někomu bude zdát šílené, ale ano chtěla bych jít do školy a opravdu bych se do ní těšila :D, ale bohužel se prozatím budu muset spokojit jen s maturitou...Jsem zkrátka takový posera, že i když jsem byla premiantka třídy, snad jako jediná jsem se i přes naléhání učitelů nikam nehlásila..Teď toho trochu co trochu...šíleně, lituju, ale o tom už jindy, v nějakém spešl vykecávácím článku! :D ;) 

Pokud vás zajímá důvod mojí neaktivity v poslední době, je to práce, práce a práce! No dobře, kecám, zase takový makáč nejsem! :D 
Ale každopádně celý srpen (krom 2 dnů, kdy mi vážně bylo tak špatně, že jsem se na to radši vybodla a dopřála si odpočinek na lůžku) jsem poctivě každý den chodila ,zatím jen, na brigádu, takže jsem denně strávila pryč cca 9-10 h, přišla jsem domů, udělala si jídlo, jídlo do práce, občas si zacvičila (když jsem se k tomu ještě dokázala dokopat!), občas zašla ven s kamarádem, občas něco dobrého ukuchtila nebo upekla, pořád četla a někdy se prostě už jen válela na gauči :D
Ale nemyslete si, nejsem žádný lenoch!...tohle neni žádná lážo plážo brigáda, někdy dělám práci, při které se pěkně zapotím a další den mě bolí celé tělo..Ale já nejsem žádná křehká slečinka (no dobře, většina lidí v práci mě tak bere :D :/), práce se nebojím, zvlášť když jsou za to penízky :D 
...Ale aby to nevypadalo, že mi jde jen o peníze komu ne, musím říct, že mě neuvěřitelně baví se překonávat, zlepšovat se a hlavně pak slyšet chválu od nadřízených :))

Nevím, jak dlouho mi takovýhle přístup a nadšení k práci vydrží, jelikož tam mám domluvenou brigádu ještě na září (juhůů), ze které se časem snad vyklube něco víc, i když doufám, že na trošku lepší pozici, protože tohle je práce i pro člověka se základkou... ale co, jsem teprve mláďátko, co teprve odmaturovalo, o skutečném životě nic neví, nemá žádné zkušenosti, pomalu nic neumí a někde se prostě začít musí! :) 


No ale to jsem trošku odbočila od tématu tohodle článku :)
Teď nijak moc neřeším jídlo (ale dlouho u toho zůstat nechci, jelikož už jsem samozřejmě něco nabrala a taky se mi to občas tak "trochu" vymyká kontrole, ale o tom už jindy), takže si dopřávám i nějaká méně zdravá jídla a potraviny a díky tomu jsem do košíku přihodila i věci, které bych si jinak při keto, ale i při mém dřívějším vyváženém, ale ultra zdravém (někdy až moc clean!) stravování do košíku nepřihodila a jen bych se nad nimi mlsně olizovala v obchodě a snila o jejich chuti! :D Ano, to dělám často, i při každotýdenním prohlížení letáku z Lidlu! :'D

Tak už konec okecávání a vzhůru k samotným nákupům! :)




Rozpustná karamelová káva Dougwe  Egberts

Vim, že tahle kávička neni žádná novinka, pokukovala jsem po ní už dost dlouho, ale jelikož je celkem drahá a navíc nás dědeček při jeho návštěvách bohatě zásoboval kávičkou Jacobs Velvet (moje nejoblíbenější! ♥), zatím jsem jí nekupovala. 
Jednou jsem jí ale zahlídla v akci v Bille a to by byl hřích jí tam nechat! :D Viděla jsem, že hodně lidí třeba na IG pěje chválu na příchuť skořice, nebo lískový oříšek.
Za skořicovou se mi nechce utrácet, když si do kafe můžu skořici klidně dát normálně :D, lískový oříšek chci taky ochutnat :)
Na začátek jsem ale zvolila karamel a úplně jsem se do něj zamilovala! Na fotce je už jen půlka skleničky, která zmizela asi po týdnu! Jsem prostě kafeholik, zvlášť, když jsem v práci a mám ranní! 
Za mě tuhle kávičku můžu jedině doporučit! Je výborná a krásně voňavá! :)


Mléčná rýže Kunín
Poprvé jsem ochutnala i mléčnou rýži od Kuninu, váhala jsem mezi čokoládou a karamelem, nakonec jsem do košíku hodila karamelovou, ale celkem mě zklamala...
Zkrátka nic moc no.. Možná někdy vyzkouším malinovou nebo višňovou.


Mléčná rýže Müller 
A mléčná rýže podruhé! :)
Opět karamelová, nojo prostě miluju karamel :3, ale tentokrát od Müllera! :) 
Pro mě to neni žádná novinka, ochutnala jsem jí hned, jak se objevila na trhu a zamilovala jsem se do téhle příchutě (překvapivě u mě zvítězila i nad čokoládovou!) a je to moje oblíbená mléčná rýže! :) 


Sušené brusinky z Amerického týdne + časopis Dieta
Tahle fotka už se tu někde objevila a mohli jste jí vidět i na instagramu
Je to výborná chia-maková ovesná kašička vařená v mléce se slunečnicovými semínky, posledním bobečkem arašídového máslíčka z Lidlu a sušených brusinek taky z Lidlu ještě z Amerického týdne :) 
Bohužel jsem je kvůli keto dietě dřív nemohla vyzkoušet, ale cpala jsem je při pečení kam se dalo, nebo jsem je sem tam přihodila mamce do ovesné kašičky, když jí jako hodná dcera o víkendu dělám snídaní do postele :) 
Tehdy měli 200g balení tuším za 30 kč, a to se vyplatí! :D :) 
Navíc tyhle jsou úplně jiné, než ty, na které jsem zvyklá a které běžně prodávají třeba u nás ve večerce nebo v jednotě :D Ty mi přijdou takové hrozně přeslazené, umělé a chutnají i vypadají jak povoskované :D proto jsem je nikdy moc nejedla a měla jsem radši třeba datle, rozinky...
Ale tyhle brusinky... ty jsou prostě TOP! Velké, šťavnaté, se skvělou chutí!
Za mě je zkrátka můžu doporučit! :)

A protože jsem nezmar a nedokážu se věnovat jenom jídlu, musím i u kašičky buď koukat na tv, projíždět instagram a nebo alespoň listovat nějakým časopisem..
Tentokrát jsem výjimečně zvolila časopis Dieta, který jsem si koupila poprvé (a naposled!), když jsem jela do Prahy, protože jsem myslela, že se budu v autobuse nudit, ale nakonec jsem radši zvolila spánek :D 
No každopádně časopis mě vůbec neoslovil...nenašla jsem tam nic, co bych nějak využila nebo neznala a celkově mi dost připomínal hloupé internetové stránky typu krásná.cz, kde se redaktorky se svými články typu "Výborná okurková dieta - zhubněte 5 kg za týden!" vydávají za rádoby výživové poradkyně...



Plněné čokolády First Nice z Lidlu
A máme tady další neřest! Asi ty nejlevnější čokolády (klasická 100 g tabulka za 10 kč! :D) s náplní z Lidlu. Pamatuju si, že jsem jí objevila už v prváku a vždycky jsme si jí kupovali s kamarádkou, když jsme jeli ze školy a čekaly na autobus (pamatujte si, že hladový žaludek, čekání na autobus a lidl, billa a další obchody plné dobrůtek hned u zastávky je největší zlo! :D), ale tenkrát jsme si dávali višňovou/třešňovou (?), kterou jsem milovala!
Já tentokrát vyzkoušela malinovou a karamelovou (ale mají víc příchutí), protože jsem tu mojí oblíbenou neměli...
Nevím, jestli to bylo tím, že to byla jedna z prvních sladkostí, kterou jsem si dala po cca 2 (?) měsících, přerušované keto diety, ale připadaly mi šíííleně sladké, ale to asi každá čokoláda, když sníte tabulku na posezení, prase!
Neříkám, že jsou nějak špatné, ale nejlepší čokošky na světě to taky nejsou, ale zase za tu cenu, jednou za čas, jen tak na chuť...why not? ;)


Selský jogurt Kunín
Tyhle jogurty jsem, dokonce i u nás v pidi jednotě, viděla už dávno, ale jelikož jsem už hodně dlouho nekupovala ochucené jogurty a raději si dochutila bílé jogurty stévií, ovocem atd, nikdy jsem neměla možnost je ochutnat. Až před nedávnem jsem na ně opět v naší malé skromné Coopácké jednůtce narazila a zvolila jsem příchuť Vlašský ořech! :)
Je to takový ten pravý poctivý hustý bílý jogurt, který má ochucující složku na dně a vy si jí musíte do jogurtu zamíchat (to u jogurtů miluju!)..
Jogurt byl moc dobrý, tak akorát sladký, měl příjemnou lehkou chuť a byli v něm i kousky vlašských oříšků :)
Kupovala jsem ho asi za 12 kč (200g) a prodává se ještě v příchutích lesní ovoce, lesní jahoda a čokoláda! :)


Milka Oreo
Áno, konečně jsem jí taky ochutnala!
...A povím vám, byla to láska na první pohled! :) Nejlepší čokoláda, co jsem kdy jedla! No dobře, za svůj život už jsem pěkných pár kilo (nebo spíš metráků? tun?!) snědla :D a asi si nedokážu vybavit, jak všechny chutnaly... Ale tahle je prostě výýborná! :) 
Víc slov netřeba! ;)


Čokoláda Schogetten - Capuccino 
A poslední neřest, schogettenka! 
Tentokrát padla volba na příchuť Capuccino a vážně jsem si pochutnala, i když na Milku Oreo prostě nic nemá! :D :) 
Na Schogettenkách miluju hlavně to, že jsou v balení po jednotlivých kostičkách.. Na kašíčkách vypadají dokonale ^^ 


Tak to je pro dnešní ráno všechno :) 
Já se teď půjdu nasnídat, sbalit a odjíždím na víkend k babičce. 
Co plánujete na víkend vy? :)

1 komentář:

  1. Tu kávu mám oříškovou a vanilkovou a chystám se na Irish cream <3

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý milý komentář :)