neděle 10. srpna 2014

Nedělní snídaně: #Mojejáhlová :)

Krásné nedělní ráno přeju! :)

Jak jste se dnes vyspali? :)
Pokud bohužel stejně jako já bydlíte v bytovce a hloupí škodolibí sousedé, jejichž smysl života je škození ostatním vás záměrně vytáhli z postele o půl 7. mlácením do topení, soucítím s vámi..!
Nezbývá ale než si z těch blbců nic nedělat a nechat to být, protože na každého jednou dojde!
A dokonce ani tyhle "príma" sousedi a fakt, že jsem se probudila celá poštípaná od komárů, včetně jednoho oteklého štípance uprostřed čela (!) mi kupodivu nedokázali otrávit den, ale to jen protože jsem si náladu zpravila jednoduchou, ale výbornou snídaní a svět je hned krásnější! :D :)





Má dnešní snídaně se skládala z misky instatní jáhlové kaše s goji a kostičkou výborné Milky Oreo! :3 K tomu jsem si dala ještě půl vaničky tvarohu, (který není na fotce) na doplnění bílkovin a popíjela zelený čaj!♥

Snídaně to sice byla jednoduchá, až možná příliš obyčejná, ale méně je někdy více a já jsem si jí neuvěřitelně užívala až do posledního sousta! Kéžby tyhle okamžiky mohli trvat věčně!... :D 


A co vy? Máte taky nějaké podobné záškodnické a nepřející sousedy? 

5 komentářů:

  1. No to je nádherný, tohle bych chtěla mít každé ráno na stole.♥Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm,, ta čokoládka na ní je vždycky nej, já si dávám víc čtverečků a čekám, až se pomalu rozpustí, ooooooo bože, mnáám, hned bych si zas dala!:) Skvělý blog mimochodem, moc se mi líbí a zakládám k oblíbeným =)
    Lucka
    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. snídaně vypadá vážně parádně! :) a jinak super blog :))

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá super:) Hrozně by mě zajímalo jak chutnají ty Goji!
    Jinak rada bych tě pozvala na svůj nový blog, který bude hlavně o cvičení a zdravé stravě:))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý milý komentář :)