čtvrtek 17. července 2014

Knihy, filmy, relax

Krásný čtvrteční večer přeju :) 

Omlouvám se, že jsem se delší dobu neozvala..Potřebovala jsem si v hlavě srovnat pár věcí a vypadnout od toho všeho, a tak jsem se na pár dní vydala k babičce na vesnici :)
Původně jsem měla v plánu vařit si u ní nebo se alespoň improvizovaně stravovat tak, abych nemusela porušit keto, takže v plánu byly hory hermelínů a jiných tučňoučkých sýrů♥, cottage, zakysané smetany (výborná extra hustá 18 % z Lidlu!...další z mých lásek:), slaninky, salátů a tak podobně, ale bohužel jsme se po cestě nestihli stavit v obchodě a babička zrovna nemá zásoby jídla, kterými bych keto neporušila :D :/
Takže nakonec jsem se musela spokojit s babiččinýma omáčkama, buchtičkama, koláčkama, štrůdlíčkama atd...No ne že by to bylo tak špatné :D

Nevím, jestli se mi v hlavě něco srovnalo :D, ale čerstvý vzduch jsem potřebovala jako sůl :)
Každopádně jsem se po těch několika dnech obžérství vrátila opět o něco oblejší (bohužel úplně na jiných místech, než bych si přála!), ale od pondělka jsem se zase dala na keto :)

No a abych se u babi nenudila, vzala jsem si s sebou i nějaké to čtivo, protože četbu jsem si v poslední době hodně oblíbila a právě o tom (ale i jiných věcech) bude dnešní článek :)

Už starší fotka.
Když jsem si knížku přinesla z knihovny a pustila se do čtení a mlsání svačinky :)
Konečně jsem dočetla Mortal Instruments: Město z kostí a nedalo mi to, ale hned po přečtení jsem musela zhlédnout film! A to jsem si říkala, že dokud nepřečtu celou sérii, na film se nepodívám!
Nevím jak vy, ale já zkrátka, pokud chci ze zfilmované knihy něco mít, nesmím předtím vidět film, protože už jsem hodněkrát zjistila, že knihám filmy konkurovat nemůžou a vždycky se vztekám, když něco neni přesně tak, jako v knize a nebo když vyberou do filmu herce, kteří vůbec neodpovídají popisům v knize! :D A navíc pak už tolik nepožívám fantazii, ale "vidím" postavy a místa jako ve filmu..


Každopádně film Mortal Instruments: Město z kostí se mi líbil (Jace a Simon jsou úplně jak vystřižený z mých představ! :D :3), ale na knihu to vážně nemá! :) Hltala jsem každé slovo a teď o postavách přemýšlím, jako by byli skutečné :D No a hlavně mě zarazila jedna věc (nebudu tady uvádět spoilery :D) a doufám, že je to lež a brzo se to vysvětlí! :D

Další den jsem si chtěla v knihovně půjčit druhý díl Mortal Instruments: Město z popela a taky Zlodějku knih, ale samozřejmě byli vypůjčené, grrr!
A tak jsem si místo toho odnesla alespoň Jiskru života (ale zatím jsem do ní jen nahlídla) od Remarqua, protože mě dostaly už jeho dvě knihy, které jsem četla k maturitě, Tři kamarádi (opravdu krásná, i když smutná kniha) a Na západní frontě klid, která je sice trochu drastičtější, ale ukazuje tu hrůzu která se děla, co všechno dokázali lidé přežít a zvládnout a člověka to naučí vážit si toho, co máme a v jakém světě žijeme!
Ptala jsem se i na Deník Anny Frankové, ale byl půjčený, jak jinak, a tak mi paní knihovnice doporučila podobnou knihu "Pro jsem jen byla dívka", tak jsem na ní zvědavá :) no a ještě jsem si přibalila takovou menší bichličku s názvem Přípravka :)

Sice mám radši, když můžu knihu držet v ruce, cítit vůni papíru a slyšet šustění stránek při otáčení, ale přeci jen mi to nedalo a stáhla jsem si druhý díl Mortal Instruments do mobilu a přelouskala ho za dva dny...a to jsem četla jen před spaním!


A aby se mi to nepřejedlo, dala jsem se do čtení (opět v mobilu) knížky Hvězdy nám nepřály, která je teď hodně populární...a taky má proč!
Zatím jsem v půlce a jsem z ní nadšená! :)
Je o šestnáctileté Hazel, která má poslední stádium rakoviny plic a o sedmnáctiletém Augustovi, který kvůli rakovině přišel o nohu. Je to psané sarkasticky, vtipně, lehce, ale zároveň tak jsou i krásné úvahy a myšlenky, při kterých jsem se úplně zarazila a řekla si: "nojo, to je pravda... to jsem si vůbec neuvědomila!"
Je mi jasný, že to nejspíš neskončí dobře a že si u toho nejspíš pěkně popláču :D, ale vždycky se těším na další den, až si zase budu číst :) Já mám totiž takovou taktiku..Aby jsem z knihy měla opravdu zážitek a po chvíli mě nezačala nudit, dávám si takový limity, jak dlouho budu denně číst :D No dobře, zase přesně na minuty to nedělám :D Někdy to je míň, někdy víc, ale většinou si tím krátím jízdu na rotopedu a i když mě to vždycky láká si po sprše sednout a číst dál, tak si řeknu ne a další den se úplně třesu na to, až zase zasednu na rotoped a budu číst...a zaplácnu tak dvě mouchy jednou ranou :D

Až knížku dočtu, chci se podívat i na film, který je právě v kinech, tak snad nebudu zklamaná :)

Tak to je zatím vše :) Já ještě letím něco dělat :)
Krásný zbytek večera! 

1 komentář:

  1. tento druh kníh mám veľmi rada :) určite aj ja raz po nej siahnem.)

    http://bytfitjein.blogspot.sk/ určite si pozri moju giveaway!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý milý komentář :)