pondělí 7. července 2014

Workoutdiary 30. června - 6.července 2014

Krásný pondělní večer! :)
Tak co, už k vám taky dorazily bouřky?
U nás to přišlo z čista jasna...šedivé nebe, šílený vítr, slejvák a obří kroupy! Ještě, že jsem byla doma! :D
Trvalo to asi hodinu a už zase cvrlikají ptáci, svítí sluníčko a hlavně je šílený vedro a dusno! :/ Čekala bych, že se bouřkou a deštěm pročistí vzduch, ale je snad ještě hůř :/
Nebýt prázdnin, tak bych léto nejradši vyškrtla! :D
Vůbec nejsem typ, co se rád cachtá v bazínu nebo vyvaluje na sluníčku...Plavky jsou mým úhlavním nepřítelem a jak teploměr přesáhne 23-25 °C, mám chuť se jít odstřelit..! Asi jsem divná, ale já prostě nesnáším léto! :D

No ale dost mých stížností, teď už k samotnému článku :)


Po tom, co jsem znova, a tentokrát už naplno, najela na keto dietu (dneska začínám 3. týden) jsem se zase tak nějak dala do cvičení.
No co vám budu povídat, je to nezvyk..!
Pořádně jsem cvičila tak nějak do konce března, pak jsem víc, jak dva týdny jen ležela v posteli se zánětem průdušek a můj největší tělesný výkon byl, když jsem si sama došla uvařit čaj!
Když jsem se dostala z nemoci, musela jsem sebou hodit, abych vůbec zvládla učení k maturitě, takže do konce května prakticky žádný pohyb!...jen válení se v učení
Řekli by jste si, že když jsem měla celý červen volný, využila bych ho k tomu, abych se pořádně připravila na plavkovou sezónu a pořádně na sobě zamakám... No co vám budu říkat...
Prakticky celý červen, den co den se nesl ve znamení přežerů, takže i když jsem se párkrát za měsíc zmohla k nějakému toho pohybu (což bylo jen kardio na rotopedu), mnoho násobně jsem počet spálených kalorií převýšila při ZP...

Zkrátka...Začínám cvičit úplně od základů, protože prostě fyzička, ehm, jestli se tomu tak dalo říkat :D, šla do háje, po svalíkách ani vidu ani slechu a já jsem celá obalená tůčkem.
Táákže jsem oprášila svoje oblíbená videjka z Youtube a taky 30 denní squatovací výzvu, abych s tím svým povislým zadkem zadečkem něco udělala a taky abych taky nějak zapojila nožky, protože já prostě jakékoliv cvičení na nohy nesnáším..! a už vůbec nechápu, jak někdo může být natěšený na leg day! :D

Jelikož musím nejprve hlavně shodit tuk a zatím jsem na keto, navíc jen krátce, takže si moje tělo ještě úplně nepřehodilo ze sacharidového metabolismu na ten tukový, takže jedu hlavně kardio na rotopedu a občas nějaké menší posilování.
Až shodím tuk, uberu kardio a dám se na posilování a zpevňování. :)


Jinak kettlebell je 5kg, z Lidlu, za 129 kaček, no nekup to! :D


Pondělí
  • 36 km na rotopedu
  • How to have a six pack - level 2
  • 30 days squat challenge - 80 squats
  • Kettlebell swings challenge - 28


Úterý
  • 36 km na rotopedu
  • 9 exercise for a flat stomach
  • 10 min booty shaking waist workout 
  • Kettlebell swings challenge - 29
  • Kettlebell HIIT Workout:
  1. 10 swings + 10 russian twist (5 rounds)
  2. 10 coffin cruches + 10 sumo squats with upright row (5 rounds)
  3. 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 one arm rows
  4. 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 overhead kettlebell swings

Středa
  • 18 km na rotopedu
  • 30 days squat challenge - 100 
  • Ketllebell swings challenge - 30

Čtvrtek
  • 36 km na rotopedu
  • 9 exercise for a flat stomach
  • How to have a six pack - level 2
  • 30 days squat challenge - 105
  • Kettlebell swing challenge - 31
  • 3x8 goblet squats with kettlebell
  • 3x8 single arm rows with kettlebell

Pátek
  • 36 km na rotopedu
  • 30 days squat challenge - 110
  • Kettlebell swing challenge - 32
  • Kettlebell HIIT workout:
  1. 3x8 goblet squats
  2. 3x8 sumo squats
  3. 3x8 calf raises

Sobota = rest day

Neděle
  • 21.75 km na rotopedu
  • 30 days squat challenge - 130
  • Kettlebell swing challenge - 33
  • How to have a six pack level 2
  • Kettlebell HIIT workout
  1. 5x10 sumo squats
  2. 5x10 russian twist
  3. 5x10 one arm kettlebell swings 
  4. 5x10 coffin crunches
A nakonec ještě upocená fotka po včerejším večerním workoutku! :D 
PS: To je jedno z funkčních triček z Lidlu, o kterých jsem vám psala tady. Prý velikost S a i když to tady zrovna neni vidět, docela na mě vlaje (i přes ty nabraný kila)! :D 


A co cvičíte vy? :) Máte nějaké tipy na zajímavé workoutky? Sem s nimi! :)

2 komentáře:

  1. Ahoj, koukám, máš docela nabitý plán, já bych zařadila i více odpočinku k regenraci svalů.. docela si dáváš pěkně zabrat=) jinak plně souhlasím, já léto také z období mám ráda úplně nejmín =) Hlavně to pro mě znamená zkouškové a teď už práce na Bakalářce:( a nemyslím si, že bys obalena tůčkem..spíš naopak...jsi na sebe moc přísná, skeptická, postavu máš krásnou!;))
    Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, nemyslela jsem si, že to někomu bude připadat nabitý :D Vím, že bych si asi měla dát dva dny v týdnu odpočinkové, ale já jsem nějak neměla potřebu a hlavně dělám spíš kardio a posiluju jen lehce, ale když si to tělo bude vyžadovat, tak samozřejmě zvolním :)
    Já spíš nemá nic moc na práci, ale zase to jsou moje poslední prázdniny, takže si chci odpočinout, dokud to ještě jde :D :)

    No ono to na fotce neni vidět... Hodně jsem v cca posledním měsíci přibrala kvůli ZP (fotky na blogu nebo instagramu jsou asi z dubna nebo května), ale právě proto jsem znovu najela na keto a cvičení, tak doufám, že to půjde co nejrychleji dolů :) Hlavně spodní břicho a stehna :/
    A moc děkuju za milý komentář :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý milý komentář :)