sobota 9. srpna 2014

August saturday breakfast! ♥

Krásné sobotní ránko! :) 
Jak jste se vyspali? :) 
Já jsem spala jako dřevo, protože mě celkem zmáhá brigáda a taky jsem chytla nějakého zatraceného bacila!...achjo, do pondělí musím být zase fit! 

A abych si pořádně užila slunečné sobotní ráno, udělala jsem si vydatnou snídani, aby mělo tělo dostatek energie na boj s nemocí a regeneraci! :)


Moje dnešní snídaně se skládala z misky ovesné kašičky (vařené půl napůl ve vodě a mléce) se sušenou syrovátkou, blumou, plátky mandlí, slunečnicovými semínky a pořádnou lžičkou nutelly! ♥ (nojo, když došlo máslíčko, šoupnu tam aspoň tuhle "prasárničku" :D) 



Po rychlém naaranžování (při kterém jsem nedočkavě snědla druhou půlku blumy, která byla výborná!...blumy jsem neměla už šíleně dlouho :) a nafocení jsem se pustila do kašičky, na které už se mi stihla roztéct nutella, pustila si HIMYM a popíjela výbornou rozpustnou karamelovou kávu od Douwe Egberts! Pro mě prostě dokonalé ráno! ^^

Co jste si k snídani dneska dopřáli vy? :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuju za každý milý komentář :)