čtvrtek 7. srpna 2014

Summer days ♥

Krásné čtvrteční odpoledne přeju :) 

Jak si užíváte prázdnin? :)
Pro mě právě (moje poslední prázdniny v životě) skončili, protože mi nečekaně dali na poslední chvíli vědět z brigády, o kterou jsem měla zájem už na začátku prázdnin, ale předtím se vůbec neozvali...Kupodivu mě to ani nemrzí, i když každý den chodím z práce utahaná jako kotě, ale přeci jen, každá koruna dobrá a alespoň konečně jen nesedím doma na zadku! :)

Vím, že jsem se delší dobu neozvala a v poslední době jsem se nezmiňovala ani o tom, jak to teď mám s jídlem.. No jelikož nevím, jak bych v práci fungovala co se jídla týče (hlavně v těch vedrech si s sebou nemůžu tahat nějaké keto svačinky, které se rychle kazí) a taky jsem zase navštívila babičku, kde zkrátka ketogenní dieta, ani zdravý jídelníček dodržovat nejdou :D, takže jsem (prozatím) přešla zpátky na vyváženou stravu, ale neřeším počet kalorií, nějaké to kilčo taky dokážu přehlédnout a prostě teď toho tolik neřeším, upřímně ani bych na to neměla čas a energii ani náladu :) 



Aby článek nebyl jen samý text, přidávám fotku mojí úterní odpolední "svačinky" po práci :)
Važte si toho! Protože jsem byla hladová jak vlk a stejně jsem se jí alespoň trošku (i když to tak možná nevypadá :D :/) snažila nazdobit a nehltala jí rovnou z kastrůlku, jak to často dělám :'D

Na fotkách je chia-maková ovesná kašička vařená v mléce ze 60g ovesných vloček, posypaná sušenými brusinkami (z Lidlu ještě z amerického týdne.. a jsou naprosto nejlepší, jaké jsem kdy měla! krásně velké, šťvnaté a slaďoučké a nechutnají uměle jako jíné, které jsem měla!), slunečnicovým semínkem a navrch ještě bobeček arašídového máslíčka (taky z Lidlu... teď se proklínám, že jsem si vzala jen 2 balení, protože tohle byl poslední zbyteček :(( R.I.P... doufám, že bude co nejdřív zase americký týden a ne až za půl roku, jako obvykle :/) 

Tohle je asi jediná fotka jídla, kterou v nejbližší době uvidíte, protože zkrátka hlad je hlad :D a navíc ráno kvůli časnému vstávání nestíhám snídat (ano, čtete správně!...nikdy bych sice neveřila tomu, že JÁ nebudu snídat! nebo alespoň ne od té doby, co jsem přešla na zdravější stravu a tím pádem ranní kašičky, nebo při keto dietě moje oblíbené lívanečky... ale už asi čtvrt roku nejsem zvyklá vstávat takhle brzy, takže bych do sebe snídani asi nenasoukala a hlavně bych měla asi brzo zase hlad :/ a pak taky jsem ráno ráda za každou minutu :D)... No uvídím, jak to bude až budu mít odpolední :)

No a proč jsem vlastně psala tenhle článek?
Já vlastně ani nevím :D Jen jsem se vám chtěla omluvit, že se neozývám a zdůvodnit mojí neaktivitu :D :)
No nic lidi, já se jdu na chvíli natáhnout, pustím si nějaký filmík, pak si udělám nějakou lehkou letní večeři a půjdu na kutě! :)

Tak si užijte zbytek týdne (zítra už je pátek... yeah! :3 :D) a mějte se famfárově :D :) 

1 komentář:

  1. Ta lžička je krásná :) Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý milý komentář :)